Direktlänk till inlägg 22 oktober 2007

Trött och frusen!

Av Jimmy & AK - 22 oktober 2007 20:43

Nu har Filippa äntligen somnat! Hon har fått för sig att jag alltid ska ligga bredvid henne när hon ska sova. Jag blir så trött då man ligger där i mörkret o lyssnar på hennes andetag. Men de är ju samtidigt mysigt!


Idag har jag jobbat men bara mellan 9.45 och 15.15, super dag! De var nya ytor, de betyder mkt jobb! Sen for jag hem, åt middag, for med Filippa till faster Jenny och Erik. Dem var anlitade som barnvakt idag. Jag skulle nämligen på Vemyra o dömma kvartersinnebandy och Jimmy jobbar natt.

Innebandyn gick bra, dem är så duktiga dem små. Ettriga, springer som tusan! Man skulle ha haft hälften av deras energi så skulle man orka betydligt mer!


Imorron är jag ledig. Så på morronen ska Filippa till tandläkaren för första gången! Ojoj undra hur de ska gå! Sen efter de ska vi göra en massa nytta här hemma...


Nu ska jag hämta täcket krypa ner under de o mysa till CSI! Sikket program!


Bye!

 
 
Ingen bild

Jenny K

22 oktober 2007 22:14

åhh är du också ett CSI-fan. Kl 21 varje måndag sitter jag bänkad framför tv:n :)
Snart blir det ett till kalas i familjen !
kramkram

 
Ingen bild

Jenny igen

22 oktober 2007 22:17

Förresten, vilken skön dag du hade på arbetet idag då! Jag har börjat jobba på hemköp, får 100 % (ska vikariera för en som ska vara sjukskriven) f.o.m vk 45. Tyvärr blir det lååååånga pass. Slutar kl 17 två dagar på fyra veckor. Annars slutar jag kl 19, 20 eller 21:30.. härliga tider! Ett pass är på över 12 h.. yeaaaah!
take care!

 
Ingen bild

Jenny

23 oktober 2007 10:25

såg ni på lilla sportspegeln igår?? Helena Jonsson var med där + att dom visade ett reportage om en kille på skidgymnasiet på GB..man fick se lite av solle och av GB :) Om ni missade det, se reprisen på söndag!

 
Emma

Emma

24 oktober 2007 14:14

Men Jimmy ditt jävla pucko! Du ska få igen, närni vinner pengar ska jag se till att du bara får 2-3 kronor.. ;P

http://emmaanddersson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55

    I back!   Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan! Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!   Ska gå ut i solen nu m...

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards