Alla inlägg under oktober 2007

Av Jimmy & AK - 28 oktober 2007 13:40

Titta på detta, så skoj! Eller vad säger du Jihde? Som Amanda skulle ha sagt!



http://www.youtube.com/watch?v=Nw3mLof-s-I
Av Jimmy & AK - 25 oktober 2007 22:19

Linserna kliar, ögonlocken är TUNGA och kroppen värker! De är väl min summering av dagen. Måste gå å nanna utifall Filippa vaknar inatt, det verkar nämligen som om hon börjar bli förkyld! BLÄ!


Nåja nog med klagomål! Gnatt mina kära vänner

Av Jimmy & AK - 24 oktober 2007 21:09

Satt o läste på aftonbladet.se, där stod de vad Idolerna skulle sjunga på fredag. Temat är: Låtar med betydelse! Då ska Mattias Andréasson sjunga Heal the world, Michael Jacksons gamla goding. Det är min FAVORIT låt genom alla tider. Den har en sån otroligt stor betydelse för mig! Den är så viktig för mig... Så nu kommer de att vara abslolut tystnad när den låten sjungs, hoppas att han sjunger den bra!


Nog om idol! Idag är de en jobbig dag. Hela jag är som nått katten dragit in. ont i huvudet, ont i ryggen o mitt ben att jag knappt kan gå. Jag undrar hur detta ska sluta då jag endast är i vecka 15. Hugga säger jag! Fortsätter det i den här tackten så blir jag sängliggandes till slut.. Inte roligt!!!


Nu orkar jag inte sitta här nåt mer ska gå o störa Jimmy o Jonny i fotbollen!


Av Jimmy & AK - 22 oktober 2007 20:43

Nu har Filippa äntligen somnat! Hon har fått för sig att jag alltid ska ligga bredvid henne när hon ska sova. Jag blir så trött då man ligger där i mörkret o lyssnar på hennes andetag. Men de är ju samtidigt mysigt!


Idag har jag jobbat men bara mellan 9.45 och 15.15, super dag! De var nya ytor, de betyder mkt jobb! Sen for jag hem, åt middag, for med Filippa till faster Jenny och Erik. Dem var anlitade som barnvakt idag. Jag skulle nämligen på Vemyra o dömma kvartersinnebandy och Jimmy jobbar natt.

Innebandyn gick bra, dem är så duktiga dem små. Ettriga, springer som tusan! Man skulle ha haft hälften av deras energi så skulle man orka betydligt mer!


Imorron är jag ledig. Så på morronen ska Filippa till tandläkaren för första gången! Ojoj undra hur de ska gå! Sen efter de ska vi göra en massa nytta här hemma...


Nu ska jag hämta täcket krypa ner under de o mysa till CSI! Sikket program!


Bye!

Av Jimmy & AK - 21 oktober 2007 12:38

Ja denna helg har gått åt till å fixa morsans kök. Va upp i morse å fixa de sista. Nu va de bara å sätta dit listen under skåpen kvar. De skulle jenny å erik göra ikväll. Nu sitter vi å kollar på tv sedan ska vi kalas. Ak pappa fyller pensionär idag. så de bli väl lite kaffe å sånt där. Å i morgon börja jobbet igen jobbar natten i morgon å sedan dagtid onsda torsda freda. Jobbig vecka hata å skifta mellan natt å dagtid på samma vecka. Man ska bara jobba dagtid de är fan bäst. Man mår inte bra när man jobbar natten. Nä ska se klart på filmen nu.. Bye bye.

Av Jimmy & AK - 20 oktober 2007 19:50

Så skönt att de äntligen är helg. Har visseligen jobbat idag men idag vid 15 gjorde jag helg. Har ätit god middag, hamburgare med bröd. Hemmagjord såklart! Efter middagen var bort dukad så gick jag o Filippa upp på hennes rum o lekte med allt hon äger och har. Äntligen kunde jag umgås med henne utan stress och tider att passa... Tror att både tyckte att de var skönt! Sen tog vi oss en dusch medans Jimmy fixade efterrätten. Fruktsallad! Nam nam, som Filippa brukar säga.

Nu sover gummsan, jag bloggar o Jimmy ser på tråk fotboll. Blä! Men men han gillar ju de o eftersom jag är så snäll så får han!


Imorron ska Jimmy fara till Forsmo på morronen o fixa de sista i Monicas kök sen blir de tårta igen. Pappa fyller 65år! Ska sjunga upp mig på förmiddagen så jag kan sjunga en truddelutt för han...

Nu måste jag sluta, Svensson Svensson på TV:n


Tack o hej!

Av Jimmy & AK - 17 oktober 2007 22:23

Även idag så har jag varit på innebandy. De är mkt sånt nu! Idag var de möte. Vi ska göra en innebandy tidning som ska delas ut i Sollefteå och H-sand. Nu ska vi fixa annonsörer till den tidningen. De går väl inte så jätte bra. Men det blir nog bra till slut... Jag ska kolla om jag kan fixa några imorron.

Annars så har de väl inte hänt nåt. Jobb! De är mkt nu på jobbet.. farsdag 11 nov. Så de väller in varor! Men tillslut så har jag nog fått ordning på de.

Har varit hos mor o far en sväng oxå, fixade lite med deras dator. Dem har ju införskaffat i en ny. En bärbar till och med, inte dåligt!

Nä nu ska jag väcka Jimmy som somnat bredvid mig i soffan, fotbollen måste har varit tråkig!


Roger över roger ut!

Av Jimmy & AK - 17 oktober 2007 21:27

HUr kan man ha världen sämsta fotbolls spelare på planen. Å de är ju typiskt att han ska spela i svergie. Hatar kim källström.........

Ovido - Quiz & Flashcards