Alla inlägg under augusti 2008

Av Jimmy & AK - 10 augusti 2008 12:33


Vilket lopp! Jag har nog ALDRIG i hela mitt liv sett ett helt cykellopp, men imorse hade jag bestämt mig för att jag skulle de! Emma fanns ju med. Oj så skönt att jag såg de... Vilken BRAGD! Fick ståpäls, på hela kroppen! Jag & Jimmy stod upp under hela spurten. Så nära guld men de spelar inte så stor roll, hon fick ju en medalj. En av näst bästa valör! Synd att tempoloppet går så tidigt på onsdag morgonen. Vet inte om jag pallrar mig upp till kl 05.30



Hoppas att OS fortsätter att vara lika framgångsrik som den börjat... Älskar OS!


GRATTIS EMMA JOHANSSON!

Av Jimmy & AK - 7 augusti 2008 21:01


Har verkligen slappat med mitt bloggande. Men är de sommar så är de!!!


Här har de hänt mkt. J har snart varit ledig i 8 vk, bara en vecka kvar av semestern... BLÄ!! De betyder ju bara en sak, sommaren är slut. Snyft!

Vi har inte gjort så mkt speciellt i sommar. Tagit dagen som den kommit, vilket är underbart! Vi håller på att bygga en bastu, de tar ju sin lilla tid!

Vi har även fått bada en hel del i sommar. Men mer värme skulle inte skada men jag tvivlar.

Fabian är snart 4 månader. Stor kille, vägde han idag, 7395g och 64,5 lång! Mammas mat är god! Han är fortfarande snäll, älskar att prata HÖGT! Och gärna kl 5 på morgonen. Jag är inte lika glad, men söt är han!

Filippa börjar nog längta efter att få gå på dagis. Hon håller nämligen på att göra oss gråhåriga. Hon är såååå trotsig, vad de än är så sätter hon sig på tvären. Stampar i golvet, slåss, skriker och kastar saker. Varje dag! Vet snart inte vad vi ska göra... Förslag nån??


Vill sova!!!

Ovido - Quiz & Flashcards