Direktlänk till inlägg 29 april 2008

En dag med en massa besök!

Av Jimmy & AK - 29 april 2008 19:45


Hittills har vi inte haft så många besök. Men idag har de varit en hel del.. Inte mig emot! Alltid roligt med besök. Började dagen med att Nora kom förbi men en utsökt LUNCH! Jag blev sååå otroligt glad över lunchen, så snällt! Men så är min Nora, alltid omtänksam. Vi pratade en massa som vanligt, vi är inte tysta många minuter! Men de är väl kvinnor i ett nötskal.


Sen kom Jennifer och Jörgen på en snabb visti innan dem skulle fara till Åre. Filippa fick spela lite fotboll och gunga med dem. Sen fixade vi middagen innan vi visste att nästa besök skulle komma.


Då var de dax för Filippas favorit kompis Ebba att komma på besök. Sen kom även vår vän Pälle och Anneli, Micke och lilla Matilda. Så hela altanen var full!

Nu har Filippa gjort kvällen, nöjd och helt slut!


Ska väl kanske uppdatera hur lille prinsen mår oxå. Han hade gått upp ytterligare 220 g på 6 dagar! Så han växer så att de knakar. Känns så skönt så man inte behöver oroa sig för de. Han äter upp till 4 ggr på natten, så jag känner mig LITE trött. Men tids nog så får man nog ordning på de oxå.


Nu ska jag titta på Ugly Betty.


Trevlig sista april alla där ute!

 
 
Ingen bild

Malin

29 april 2008 22:34

Hahaha Jimmy kortet i vår blogg är valt med omsorg. Hade jag kunnat hade jag ringat in ditt barndomshem ;) Hoppas att allt är bra med er och Tack så mkt för senast. Riktigt gott fika! Kramar i Massor//Malin (Niklas är och ser fotboll...hm...nån match..kanske Barca mot nåt annat lag ahhahhahaha)

 
Ingen bild

Malin

2 maj 2008 15:31

Grattis Filippa på din namnsdag idag den 2 Maj. Massa kramar från Malin i Umeå.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55

    I back!   Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan! Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!   Ska gå ut i solen nu m...

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards