Alla inlägg den 16 april 2008

Av Jimmy & AK - 16 april 2008 19:44


Här är allt bara bra, dagarna bara flyger iväg! Lill prinsen är redan 6 dagar. Imorron är de en vecka sen han såg den stora vida världen för första gången. En vecka sen jag blev "sprättad", vilket betyder att jag får ta bort plåstret i morron... Ja så skönt! Såret känns bättre o bättre. Igår var vi ute på en promenad runt kvarteret. Längtar tills man kan ta en riktig långpromenad i vårvädret. Om nån vecka kanske!


Har inte fattat än att vi har fått en liten bäbis till vår familj. En alldeles perfekt liten krabat. Filippa är sååå stolt över hennes bror. Eller som hon säger MIN bäbis. Hon säger de till alla som tittar på Fabian. Sötnosen min! Ikväll har Jimmy träning, så jag o Filippa har myst för oss själva medans Fabian sov. Hon är så förstående att jag inte kan lyfta henne. Hjälper mig allt hon kan.. De är tur att vi har en sån underbar dotter som är klok och omtänksam. Än har de inte blivit nån avundsjuka, de enda som hänt är att hon går mer o mer till Jimmy när hon behöver hjälp. De var inte vanligt innan Fabian kom. Då var de mamma för hela slanten..


Nu ska jag lägga mig under täcket o titta på hockeyn en stund innan Fabian vaknar o vill ha mat!


Jag är så lycklig!

Ovido - Quiz & Flashcards