Alla inlägg den 8 april 2008

Av Jimmy & AK - 8 april 2008 22:04


Idag har vi varit på kalas. Jimmys lillebror fyller år imorron så de var tårtkalas med en massa gott fika. Mumma! Imorron fyller även Jimmy kusin 20 år så då ska vi dit på middag...mkt kalas nu!

Annars har jag inte gjort så mkt idag, slappade på förmiddagen. Såg en film, Irene Huss - Tatuerad torso. Hyfsad faktiskt. Sen for jag på stan för lite ärenden. Hämtade ut mitt nya överkast till gästsängen, blev riktigt bra. Känns skönt att få lite ordning där inne, har mest använts som ratrum. Nu är de fiiint där inne!

Filippa har varit på dagis idag eller som hon säger data (hmm?). Hon hade varit tjurig där, vägrade tacka för mellanmålet. Men hennes fröknar gav sig inte, så tillslut så sa Filippa: Tack, tack namnam! Som hon brukar säga!

Hon är ett riktigt tjurspett, undra vem hon ärvt de av??


Nu vill jag sova... TRÖTT! Var nämligen uppe o torkade av toagolvet vid 5 imorse. En liten incident, slangen till varmvattnet hade läkt. Inte så jätte mkt men dock. Fick tillslut ringa hem Jimmy, som redan var på jobbet, för jag fick inte till de. De ville som aldrig sluta rinna.. Blä va less jag var! Jimmy fick iallafall till de... Skönt!


Maguppdatering: Känns att magen sjukit rejält. Nästan ingen halsbränna, och mkt lättare att andas. Fortfarande enormt med senadrag i baksida lår och i ljumskarna. Inte roligt alls... Nåja inte länge kvar! Filippa längtar efter bebisen som bara den. Hon pratar om den mest hela tiden. Vår lilla sööötnos!!!!


HEJ DÅ!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards