Alla inlägg den 6 april 2008

Av Jimmy & AK - 6 april 2008 19:22


De var den helgen de! Fort gick den, men den har ju varit rolig iallafall. Idag for Jimmy o Filippa till Forsmo redan vid 9... Jag stannade hemma o städade en hel del. Igen! Känns som att jag inte gör nåt annat men de är så skönt när de är städat man trivs så bra hemma då. Sen vid 11 snåret kom Nora på besök.. OJ så mkt vi har att prata om. De är ju så långt mellan gångerna som vi ses. De var så roligt så!

Jimmy kom sen o hämtade mig. Vi skulle äta middag i Forsmo. Så skönt att få maten serverad!

Nu på kvällen har vi inte gjort så mkt.. Gjorde upp en eld så nu har vi de varmt o skönt här hemma. Jimmy tittar på fotboll o jag ska nog spela lite poker tror jag. Hoppas att jag vinner nåt iallafall. Men mina förhoppningar är inte så stora...


Återkommer i morron med mer uppdatering... BYE!

Ovido - Quiz & Flashcards