Alla inlägg den 19 april 2008

Av Jimmy & AK - 19 april 2008 20:13


Är lite trött jag... Vår älskade son har lite svårt att komma till ro på natten. Han äter, somnar efter en stund, lägger ner han i sin säng, vaknar igen o märker att han minsann är hungrig igen... Mitt i alltihop bajsas de ett par tre ggr. Inatt sov han till 01.00, var vaken till 03.00 Somnade till 04.00 och var sen vaken till strax efter 05.00 Känner mig ganska sliten, fast jag tror att jag har kommit in i andra andningen eller nåt. Är inte extremt trött!

Skulle sova idag när mina barn skulle sova, men Filippa är så snäll så hon vägrade sova. Ibland går de inte riktigt som jag vill...


Annars har eftermiddagen varit trevlig. Anneli, Micke o Matilda har varit här på middag. Vi grillade ute! Mums, nu är de vår!!! Matilda o Filippa leker bra numera. Även fast de skiljer 1 ½ år.


Imorron har Jimmy fotboll igen.. så drygt! Nåja de är bara att vänja sig, säsongen har ju inte ens börjat. Längtar tills jag kan börja träna, bara komma ut på en riktigt lång prommenad!


Nä nu vill Fabian ha mat!


BYE!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards