Direktlänk till inlägg 27 juni 2009

Nu chockar jag er allt va!?

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55



I back!


Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan!

Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!


Ska gå ut i solen nu men kände att jag måste skänka en tanke och hylla världens STÖRSTA genom tiderna.


R.I.P Michael Jackson!


Länkar denna låt som betyder så mkt för mig! Anders du finns i våra hjärtan..





 
 
Ingen bild

Malin

30 juni 2009 17:23

Kul att du / ni bloggar igen! Saknar dig kakan. Önskar att ni kunde komma på besök nån gång ;) Största kramen till er alla i familjen//Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Av Jimmy & AK - 30 mars 2009 21:41

Mina sista blogg inlägg har varit trista. Väldigt trista. Men ibland så räcker inte tiden till... För er som undrar: Jag mår bättre. Var ARG, LEDSEN och LESS. Men nu känns de bättre. Jag får acceptera de val som var tvunget att göras och ladda inför ...

Ovido - Quiz & Flashcards