Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

1års present till Fabian?

Av Jimmy & AK - 23 mars 2009 20:55

Vet inte riktigt vad vi ska köpa till Fabian i 1års present. Leksaker har han ju en massa, eller de är ju Filippas. Men dem leker han med. Svårt måste ner på stan och nån dag och hitta nåt spännande.

 Funderar på att beställa denna. En bra början iallafall



Fin va!?!?!


Idag så har vi varit på tårtkalas hemma hos faster Jenny. Hon fyller ju år!


GRATTIS på födelsedagen världens bästa faster!

Annars så har vi gjort en massa idag...


Tränat på gym. Kors i taket

Hämtat hem ved.

Och bäst av allt jag fick sovmorgon imorse!

Tack älskade Jimmy för de!


Nu är de TV:n som hägrar.


Kram!



 
 
Sara

Sara

24 mars 2009 02:09

1 ar!! Vad stor han ar!! Kanske ska kopa en moppe :)
Kram

http://www.sarasohlberg.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny K

24 mars 2009 15:11

när åker ni till Klimpen? jag skulle vilja ge lille Fabian en födelsedagspresent nämligen.
vi kommer hem på skärtorsdagen.. men om ni har hunnit åkt redan kanske jag kan lämna det hos mor och far din?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55

    I back!   Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan! Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!   Ska gå ut i solen nu m...

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards