Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Jimmy & AK - 24 mars 2009 21:04


Har bekymmer. Ett bekymmer som är ganska "litet". Eller de är väl lite både och.. Vissa gånger känner jag att de är STORT och ibland litet...


Vill inte säga vad de är innan allt är "klart"!


Men jag kan säga att jag har en del att fundera på....


Idag har jag varit duktig!

 Har städat hela övervåningen. Bäddat fint i sängarna. Oj vad skönt jag ska sova. Sen tog jag, Filippa och Fabian oss en prommenad till Jimmys jobb. De var skönt lite blåsigt bara. Vill att all snö ska vara borta nu... Men de är inte länge kvar nu. JAA!!


I kväll fick vi besök av JP. Så vi gjorde oss varma mackor och åt dem framför Den rätte för Rosing. Ett riktigt skit program men nu har jag ju börjat se på de så nu måste jag se slutet...


Sweet dreams!



Ovido - Quiz & Flashcards