Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Jimmy & AK - 16 mars 2009 20:51


Ojoj måste ju bara skriva att Polarn O Pyret har börjat med att man kan beställa via internet.

Usch blir jobbigt att hålla sig där ifrån..


Av Jimmy & AK - 16 mars 2009 20:03

Igår åkte Filippa en skidtävling, Remslespelen. De gick super bra och hon tyckte de var jätte kul. Hon ramlade bara ett par ggr. De var riktigt bra spår så då är de lite lättare för henne. När hon åkte tävligen i stadsparken för några veckor sedan var de usla spår och då ramlade hon mkt mer.


Här kommer lite bilder.



Klara... färdiga... gå...




In action...



Målgången!




Filippa med medaljen!


Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa en stund innan jag ska sova. Känner mig trött... Jimmy jobbar natt. SUCK!


Avslutningsvis lite kort mer kort.



Syskonkärlek!



Filippa tar kort på mig och Fabian! Lite kvällsbus...


GODNATT!



Ovido - Quiz & Flashcards