Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Jimmy & AK - 18 mars 2009 19:58


Ännu en dag har passerat. Och imorron är de redan torsdag... Veckorna går otroligt fort. Snart är de ju dax för mig att börja jobba! Jisses!


Idag har jag njutit av de sköna vädret. Skulle ta mig en liten tupplur medans Fabian skulle sova men valde istället att njuta av den friska luften och solen. Bra val va?


Men nu är jag såå trött. Blir nog en tidig kväll för mig. Så att jag orkar göra nåt vettigt här hemma imorron. Lite "inför helgen" städ.


Kika in denna sida mkt fina saker...

Känner att shopping nerven kliar meeen jag ska INTE köpa nåt. Så de så!!!


Mias Online






Nyheter från Cult Design. Gillar deras saker!


Avslutar med att säga GRATTIS till Fabians kompis MOA som fyller 1 år idag! Kommer och leker nåt framöver!


Av Jimmy & AK - 18 mars 2009 10:35

 Tänk att få en massa gratis skor?! Kul va? Min kära sambo skulle nog bli glad då. Sen behövs de en hel del till barnen också..


Så ta tillfället i akt och registrera dig här:


Gratis skor



Nu ska vi shoppa, visst?!


Kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards