Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Jimmy & AK - 11 mars 2009 20:31


Var till farbror doktorn idag. Med min rygg... Min förbannade rygg!! Börjar bli less att ha värk nu.

Berättade om mina problem med ryggen, benet och känselbortfallet. Så nu ska jag få göra skikt röntgen för att se vad de kan vara. ÄNTLIGEN!!!

Hoppas att allt går fort så att vi kan börja behandla på rätt sätt. Vill faktiskt ha en dag utan smärta.


Undra om iprenmannen kan komma och hjälpa mig? Han ska ju ta bort all smärta sägs de...



Nu ska jag hoppa in i duschen. Ska ta en lång dusch...  Barnen sover så nu kan jag stå där lääänge!



Av Jimmy & AK - 11 mars 2009 12:03

Tror att jag längtar efter våren nu... Har suttit och kollat efter lite sommar kläder till hela familjen. Framförallt till de små. Ska sätta mig och beställa från H&M ikväll, i lugn och ro!!





Hittade detta PERFEKTA linne till prinsen.

Och dessa shorts.




Tänk att vi måste handla 86/92 till Fabian. Kan inte ens shoppa från baby avdelningen.. Lite sorgligt faktiskt. Jag tror inte att jag fattar att han blir 1 år om en månad. Igår blev han ju faktiskt 11 mån!





Hittade såklart nåt till fialottan också. Med Hello Kitty, såklart!

 Även denna klänning, sommar känslan infinner sig så fort man tittar på den!




Får se vad de blir till oss vuxna i familjen. Min garderob behöver en uppryckning, en rejäl sådan.

Ska gå igenom den nån dag och slänga allt som jag inte använder så ser jag väl vad som finns kvar.


Nu ska jag passa på att göra lite nytta innan lille prinsen vaknar.



Ovido - Quiz & Flashcards