Alla inlägg den 3 april 2008

Av Jimmy & AK - 3 april 2008 21:27


Undra hur många av alla vi känner som tippat att vi skulle få en liten bebis idag..??? Men icke sa nicke.. Här sitter man fortfarande med gigantisk mage! Jag och Jimmy ska försöka komma överrens om några namn idag var de tänkt. Eller jag har sagt att vi MÅSTE! Jag gillar inte att inte ens ha ett enda namn, man har ju haft 9mån på sig.. Några förslag?


Annars så har Jimmy skaffat sig en extra utgift så här på kvällskvisten. Han hade varit på träning och hade då stoppat div saker i sina fotbollsskor. Som han sedan glömde bort.. När han kom hem skulle han duscha av skorna, i skorna låg fortfarande mobilen. Den blev oxå duschad så nu funkar den inte. Så nu har han övertagit min mobil för han är i större behov än jag... Så imorron ska vi ner på la stada och hitta en ny. Ojoj klant arsel...


Idag har jag varit en latmask. Inte gjort många knop här hemma. For till Annika och sötisen Simon i stället.. mkt roligare att komma ut o träffa lite folk. Mer av den varan vill ja ha!!!


Borde kanske lägga in lite magbilder... kanske senare!

Ovido - Quiz & Flashcards