Alla inlägg den 23 april 2008

Av Jimmy & AK - 23 april 2008 20:15


Idag har jag solat lite, vilket känns behövligt. Mitt skinn ser nästintill genomskinligt ut... Haha! Jag hoppas att detta UNDERBARA väder stannar. Men som vanligt ska de väl komma snö än en gång. Skulle inte förvåna mig!


Imorron ska Filippa på dagis igen. Det var ju stängt idag. Men damen har varit på bra humör idag, såå skönt! Hon har gungat, lekt i sandlådan o busat med mormor o morfar.


Fabian är fortfarande lite förkyld, men de är mest på nätterna. Dagarna märks de knappt. Ska höra mig för om de imorron på BVC. Ska bli intresannt att se hur mkt han gått upp.. Mammas lille skrutt!


Just nu sitter jag o Jimmy o tittar på frusna män söker kärlek. Sikket program. Haha! Sitter bara o skrattar åt eländet... Men skulle ju hellre välja en man från Gällivare än en bonde iallafall. Tänk vad de finns knäppa människor som vill vara med i ett sånt program.


Nu ska jag skratta vidare! BYE!

Ovido - Quiz & Flashcards