Alla inlägg den 2 april 2008

Av Jimmy & AK - 2 april 2008 20:37


Känner mig riktigt pigg faktiskt... Inte i ryggen o så men orken är ganska god! Har donat o fejat här hemma en del idag.. känns skönt att få bort sånt som jag tänkt göra länge! Nu känns de hemtrevligt här hemma...


Magen är fortfarande i vägen. Den "borrar" sig neråt mest hela tiden, det medför att jag får kramp i ljumskarna och i baksida lår. Mindre skönt! Nåja de är ju inte länge kvar nu. Tror att de är en hel del av våra nära o kära som försöker gissa vilket datum som det är tänkt att jag ska snittas. Men vi säger inte ett knyst.. Hihi!


Med Filippa är de bara bra, lycklig att få vara tillbaka på dagis igen. Märks att hon sysselsätts på ett helt annat sätt där än här hemma.. Hon är jätte trött på kvällarna. Inte lätt att ha att göra med, men jag tar ett djupt andetag för att få lite mer tålamod. Men vi ryker ihop en del.. Hon har en sån vilja, en vilja av stål!


Nu är de slut för idag! Ska mysa i soffan... KRAM!!!

Ovido - Quiz & Flashcards