Alla inlägg under oktober 2007

Av Jimmy & AK - 16 oktober 2007 22:40

Jaha ja nu var dagen slut. Å fort har den gått... Tycker inte att jag gör annat än far o flänger ÖVERALLT. Men de är väl så när man ska vara med på allt. Nåja gillar man att träffa folk får man bara gilla läget.


Idag har jag städat Filippas rum. Var ju så illa tvungen om jag skulle få plats med allt nytt hon fått. Jag fick ju den bästa raktionen från Filippa när hon kom in på sitt rum på kvällen.

" Mäh,titta! sa F "

" Ja , mamma har städat. Blev de bra? "

" JAAA! "

Sen sa hon mest hela tiden "Mäh, mamma titta "

Skönt att hon gillade de! Haha! Får se hur länge de håller, jag tippar på nån dag.

I övrigt idag har jag varit på 50 års kalaset som Jimmy skrev. Mums me fika! Sen for vi hem fixade en brasa, la Filippa och for på innebandy träningen. Alltid lika roligt! Idag tog vi lagfoto. Ska bli intressant o se hur de blev! Haha!

Nog om idag måste sova nu annars är jag så trött imorron. Jag är gammal så jag måste gå o sova tidigt.. Gnatt!


Av Jimmy & AK - 16 oktober 2007 21:39

Jaha då har man gjort en dag igen. Steg upp i morse , å sedan va denna dag förstörd. Har jobbat å varit på 50 års kalas. Å sedan vart de innebandy träning. Lite less på vissa där men de får man väl ta. Alla är jku inte lika bra som mig hahahahah. NÄ då skämt å sido, men är man liks på träningen så kan man väl träna å inte leka dagis. Även om ja inte ska spela i år så vill man ju ha bra träningar, för dom andras skull. Men men man får inte allt här i livet de är bara å gilla läget. Ä ska sova nu ska ju upp kl 04.00 igen så de är bara å sova. God natt..

Av Jimmy & AK - 15 oktober 2007 20:31

idag har våran lilla ängel fyllt 2 år. De har varit en jobbig dag för min del. Först klev man upp 05.00 för att fara på jobbet, när man sluata kl 15.00 så va de bara å börja duka fram fika å umgås med folket som kom å gratta lillan. Så nu är ja helt slut. Ska nog hoppa i sängen snart ska ju upp kl 04.00 i morgon. Och i morgon ska ja kanske på kalas med min faster fyller 50 år i morgon. Men ja har ju så mycket annat å göra med. Som innebandy träningen och städa hela huset. För de ligger trolldeg över hela vardagsgolvet och i köket. Och ak slutar juinte förrän kl 18.00 så de bli så sent vi kommer dit. Men men får se hur de bli. Aja ska glo på burken ett tag nu..

Av Jimmy & AK - 14 oktober 2007 19:20

Imorgon fyller vår dotter 2 år. Idag va de barnkalas, vilken pers. Dom kan verkligen de där med å inte sitta still. Man kommer att sommna på en gång. Men roligt är de ändå, dem är ju såå söta.

Man kan inte förstå att de är 2 år sen lilla gumman föddes. Aj så ont de gjorde.. Oj så trött man var efter! Men det var värt all smärta i världen. Och nu har vi gett oss in i leken igen. Spännande! Magen växer så att de knakar så nu är byx antalet nere i 2 par.. Måste nog shoppa nya snart, de gillar nog Jimmy.


I övrigt idag så har vi varit hos Jenny. Vi fick tacos, mums. ÄLSKAR den maträtten. Nu sitter vi här o ska hitta nåt att titta på, men som vanligt så är det sämst på TV:n på söndagar. Helt otroligt! Finns INGET att se....


Ska väl försöka att vara duktiga att skriva här emellan åt. Får väl se hur de går. Haha! Nåja simma lungt så länge! 




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards