Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Jimmy & AK - 25 januari 2008 21:47

Har nu gjort min sista dag på KappAhl, eller jag har inte jobbat nu sen den 19:e. Känns så konstig, jag gillar inte riktigt att vara sjukskriven har lite svårt att slappna av. Men jag MÅSTE! Har haft en hel del sammandragningar vilket inte är bra om man är i vk 29. Sen har ryggen inte riktigt tyckt om att jag står så mkt som jag gör på mitt jobb. Så nu försöker jag att ta de lugnt, har dock rensat ut garderoben vilket var behövligt. Ska kasta en hel del!


Så nu har jag inte speciellt mkt kläder längre... men jag har inget behov av att köpa nåt nu heller. Figuren är inte den bästa nu. Haha! Tur att modet är som de är... Leggings är min bästa vän just nu! Och tunikor!


Nu ska jag tänka på refrängen. Ska på 30 års kalas imorron, så jag hoppas att jag får sova bra inatt annars är man väl halv död vid 22. Partypooper, de är jag i mitt tillstånd!


TJING!

Ovido - Quiz & Flashcards