Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Jimmy & AK - 23 oktober 2008 21:21


Vår älskade lilla dotter är så rolig att lyssna på för hon är en blandning av en amerikanare, en 08 och en norrlänning. De är en j-vla blandning!

Hon pratar oftast med en 08 dialekt, sen blandar hon in lite norrländska ord här och där. Sen som grädde på moset så kallar hon mig för Mammi, med en engelsk dialekt. Man kan inte annat än att skratta åt de..!!! Söt nosen!!


Idag har jag o Filippa haft en TJEJDAG på stan, bara hon o jag! Lunch på Westerlunds och lite leksakskik och klädbutiks besök. Hämtade även ut solstråle korten... OJOJ sååååå fina!


Kvällen blev lite lugnare än vad som var tänkt. Filippas gympa var inställd så jag slapp stressa till min egen träning. SKÖNT!

Träningen gick åt skogen, inget stämde. Hoppas jag har gjort bort tabbarna inför matchen på söndag. Möter Ankarsvik, kan bli en tuff match! Spännande, spännande!


Ovido - Quiz & Flashcards