Alla inlägg den 1 april 2009

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23


Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!


Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag inte sovit en hel natt på evigheter. Suck! Men till helgen är de "tänka - på - sig - själv" helgen. Vi har barnvakt redan från fredagen. Så då kan vi göra vad vi känner för. Sen på lördagen så har jag avslutningsfest med innebandyn. Och Jimmy ska på 30 års kalas. Längtar!

 Undra vad jag ska ha på mig? Utbudet är inte stort.

Önskar att jag kunde få shoppa loss. Behöver mkt nytt! Men mamma ledig och rik går inte hand i hand.



Nu ska jag fixa och dona en stund...



Ovido - Quiz & Flashcards