Alla inlägg den 3 december 2007

Av Jimmy & AK - 3 december 2007 22:02

Idag har de varit tok mkt folk som handlat. Dagen flög iväg och jag hann inte med nästan nåt av vad som jag tänkt att jag skulle göra. Nåja ny dag imorron och Rom byggdes ju inte på en dag heller.

Slutade tidigt idag, redan 15.15 NICE! Hämtade Filippa, for och vecko handlade, gjorde middag. Kycklingsallad, mums! Sen så skulle jag och Jimmy vara duktig o göra rent i avloppet i duschen. Ojoj hatar att göra de med det måste ju göras, slutade med att jag städade hela toan. Som vanligt kan inte bara städa lite. Även fast jag är trött! Men nu är de skinande ren! Bra ett projekt mindre inför jul.

Trodde sen att jag skulle få sätta mig en stund o ta de lungt, nä då börjar vår andra toa att krångla. Toan började spruta vatten! Suck! Bara att städa där oxå... Sen var jag alldeles slut!

Måste sova nu. Personal möte imorron! Så måste upp i ottan...


Kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards