Alla inlägg den 16 december 2007

Av Jimmy & AK - 16 december 2007 20:26

Har varit lite lat med bloggandet men jag har inte riktigt haft nån inspiration. Men nu ska jag väl försöka att uppdatera er.


Börjar väl med magen: Den växer som bara den. Den är väldigt stor, större än med Filippa. Just nu är jag i vecka 23, tiden går så fort. Har dock börjat få lite problem. I veckan så har jag haft sammandragningar och stundtals ont i magen. Men jag vet precis varför de är så. Stress, stå och gå väldigt mkt på jobbet. Det är ju en intensiv period nu. Min barnmorska tyckte att jag skulle tänka på att lugna ner mig... men de är så svårt i dessa tider. Vi får väl se hur de blir längre fram.


Jobbet: Ojoj vad de är mkt att göra... men de är samtidigt super kul! Konstigt! Full fart hela dagarna och toktrött på kvällarna. Men de är så de ska vara.. Ny chef har vi oxå eftersom min ordinarie ska snart ha en bäbis. Längtar tills hon får en bäbis, så man får gosa med lill jägarn som jag kallar han!


Jul: Nu är alla julklappar klara, tom inslagna. Jag och Filippa slog in dem idag när Jimmy tittade på fotboll. Sen så tog vi fram tomtarna och annat julpyssel... mysigt! Så nu är de gjort! Bara julgranen kvar men den ska vi ta på lördag. Familjemys innan jul!


Nu ska jag hitta på nåt annat. Återkommer imorron! BYE

Ovido - Quiz & Flashcards