Direktlänk till inlägg 6 januari 2008

Klimpfjäll

Av Jimmy & AK - 6 januari 2008 22:30

Nu är man hemma igen efter en mysig, lugn och rolig helg i Klimpen. Jag, Jimmy, Filippa, min mor & min far for upp redan i torsdags förmiddag. Sen har vi njutit av fjälluften, lekt i snön, åkt pulka (inte jag), spelat en mass poker och yatzy. Det är skönt att komma hem även fast de innebär en massa måsten.

Jag o Jimmy är ledig även i morron. Så då ska vi börja titta på lite färg o diverse andra saker som vi behöver vid renoveringen av vår lilla toa. Sen ska vi upp till Forsmo, Filippa vill träffa vovvov. Hon måste ju berätta för henne vad hennes pappa lyckats med i helgen...


Uppdatering av magen: Var till BM i torsdags. Allt var bra, bäbisen var LIVLIG. Vi fick nästan inte lyssna på hjärtljudet h*n bara for runt runt! "Magen" eller rättare sagt livmodern var 25 cm så jag låg på det översta sträcket. 2cm större än vad magen var med Filippa. Ojoj jag kommer verkligen att RULLA fram innan detta är över.


Nu ska jag nog tänka på refrängen.


Förresten vilken sporthelg de varit! Skidor av alla dess slag och hockey. Mkt roligt att titta på... De är så kul att titta på skidor nu när vi har nån svenska som är duktig.


BYEBYE!!

 
 
Emma

Emma

9 januari 2008 22:01

Jojo jag vet ju hur det kommer gå.. Men det är inte så mycket att göra åt, det är bara att betala och se glad ut liksom, en ny lucka är inte helt fel eller?!

http://emmaandersson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55

    I back!   Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan! Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!   Ska gå ut i solen nu m...

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards