Direktlänk till inlägg 25 juni 2008

Vår midsommarhelg!

Av Jimmy & AK - 25 juni 2008 20:03


Har varit dålig på att blogga på sistonde måste jag säga... Men är de sommar så är de! Eller sommar och sommar, semestertider men riktigt skitväder! Blä va less jag blir. Vill ha VARMT igen, vill kunna fara på Risön och bada med stumpan. Plocka fram hennes pool men de är ju ingen mening när de blåser iskalla vindar! Nåja de är Sverige i ett nöt skal! Vill utomlands...


De var ju tur iallafall att midsommaraftonen blev bra. Lite regn men de var när vi skulle in och börja med maten.. annars så var de bra väder. Inget regn, det är huvudsaken de! Vi var här hemma hos oss med 5 kamp och dans runt en fin midsommarstång a´la Niklas Petrone. Mkt fantasifull! 5 kampen gick åt skogen.. Iallafall för mig, Jimmys lag vann! Men lika glad var vi för de!! Haha! Det var en otroligt lyckad midsommar, god mat, Filippa och Fabian var glada och nöjda. Hoppas att de blir en repris nån gång framöver!


Midsommardagen var lugn, är riktigt förkyld så jag bara låg och var hängig. Vi orkade inte göra nåt. Men på söndagen for vi till Junsele för det var djurparkensdag.. Vi har de som en liten tradition att fara dit på djurparkensdag. Filippa har lika roligt varje år, hon får en hel del att berätta för nära o kära vad hon såg. Och vad alla djuren gjorde.


Lägger in lite bilder från helgen!


MER SOOOL VILL JAG HA NU!!




Jimmy och Filippa på djurparken!!



Fabian finklädd!



Grabbarna!



Filippa busar i gräset..



Midsommarlunch med Malin och Niklas. Så mysigt var de!



Till sist lille älsklingen!


 
 
Ingen bild

Jenny K

25 juni 2008 22:16

Jag o Daniel tackar för att vi fick komma!

 
Ingen bild

Fredrik Ljungberg

28 juni 2008 15:38

Jag visste att du skulle säga så, tänkte nästan skicka ett sms idag men jag ville inte få tillbaka något elakt :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55

    I back!   Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan! Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!   Ska gå ut i solen nu m...

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards