Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

Argbigga!

Av Jimmy & AK - 28 oktober 2008 21:11


Idag har jag varit på dåligt humör... eller de finns en anledning till de!


Filippa och William gjorde HYSS idag. Väldigt mkt HYSS!! Dem lekte själv uppe på hans rum.. eller det är lillasyster Lowas rum som han lånar tills hans rum är färdigt! Vi hörde hur dem lekte så vi gick upp efter en stund. Vi upptäckte då att dem ritat på väggen, taket och på stolarna... Behöver vi säga hur arga vi blev.


Vi for hem strax efter de, jag var då UPPRETAD! Jag tog då tag i nästa problem som vi har i denna familj. De är nämligen så att vi håller på att bygga en bastu ute i friggeboden. Det mesta är klart förutom de viktigaste nämligen fönster och dörren. Jag var in på glasmästeriet i början på september och har än idag inte fått dem.


Orkar inte skriva alla turer som de varit men jag kan väl ta lite... Vi blev LOVADE dem i torsdag förra veckan, men icke! Ringde på fredagen, blev lovad i helgen, men ICKE! Ringde idag igen. Var vi det här laget UPPRÖRD, tack vare Filippa o Wille. Så jag kan väl säga att argbigga är ett lindrigt ord... Blev den här gången lovad att senast imorron så SKA dem vara här. Om dem inte är här så vill vi inte ha grejorna.


Jag fattar inte att dem är mer mån om kunderna. En sån liten stad som Sollefteå ska man väl vara väldigt rädd om kunderna... Idioter! ARG ARG!!!!


Gonatt gonatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55

    I back!   Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan! Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!   Ska gå ut i solen nu m...

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards