Direktlänk till inlägg 8 februari 2008

Bubbel

Av Jimmy & AK - 8 februari 2008 21:56

Idag har vi varit hemma hos svärmor o svärfar och badat lite i deras bubbel bad. Inte helt fel måste jag säga. Min rygg behövde de! Dessutom ÄLSKAR Filippa de. Hon satt inte still i många sekunder, mammas busis! Hon kommer nog att berätta om badet för alla i flera veckor nu. Måste nog fara på badhuset nånting framöver så hon får bada lite där oxå..


Hon har en konstig förkylning nu min lilla dam. Hon kan ha feber nån timme senare igenting och tokpigg. Idag har hon haft lite när hon sov lunch sen inget nån timme senare. Mystiskt! Men de ska säkert vara så... Som vanligt man ororar sig oftast i onödan, och tydligen så är de många som är förkylda nu på dagis. Jag hoppas iallafall att hon sover bra i natt, för natten som var så var hon vaken mellan 24 och 03. Såååå kul! Dessutom har Jimmy jobbat natt så jag har varit själv. Känner att jag måste sova snart, är lite trött!


Annars så händer de väl inte så mkt i helgen. Ska på stan imorron och kolla efter krokar till badrummet. Är väldigt noga så än har jag inte hittat nåt.. Nåja till sist så. Får väl lägga handdukarna på golvet, nä så illa ska de inte bli. Jimmy skulle bryta ihop direkt om de skulle se ut så. Haha!

Annars vet jag inte vad som händer, beror på hur F mår. Och hur jag känner mig, kanske hittar på nåt med nån. Kanske spela lite spel!


Nu ska Jimmy få datorn en stund han är nog less på mig nu. Ska sova snart, bara se vem som åker ur Let´s dance först.


Trevlig helg!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55

    I back!   Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan! Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!   Ska gå ut i solen nu m...

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards