Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Jimmy & AK - 11 maj 2008 20:43


Idag har jag haft huvudvärk mest hela dagen. Tror att de beror på sömnbrist. Så jag bestämmde mig att än en gång sova när Filippa sov lunch... men inte ville min prins sova då. Nä då skulle de bajsas, ätas och gny en massa. Nåja fick sova en lite stund iallafall. En halv timme ungefär! Så ikväll ska jag sova tidigt!


Annars har min dag inte varit så innehållsrik. Varit i Forsmo en sväng, ännu mer vedhuggning för Jimmy.. Vädret har varit dåligt, eller ganska dåligt iallafall. De har blåst vilket betyder att de blir KALLT=skitväder. Just nu blåster de som bara den.. låter som hela taket håller på att flyga bort!


Har inget vettigt att skriva idag! Måste gå och byta bajsblöja på Fabian för sjuttielfte gången idag. Han har oanade bajsresurser!


Återkommer nån annan dag.. TJO!

Ovido - Quiz & Flashcards