Alla inlägg den 4 november 2007

Av Jimmy & AK - 4 november 2007 10:48

Igår var det 100 års kalas i Forsmo. Rättare sagt 2 st 50 års kalas. Nästan 100 personer var där, mkt folk blir de! De var nog ett roligt kalas hann inte suga in stämmningen riktigt. Våra tänkta barnvakter fick ställa in pga sjukdom. Så Filippa fick allt följa med. Vilket hon tyckte va super skoj, de finns sååå mkt att springa på! Så jag o Jimmy hade de vi gjorde. Då de fanns saker där som inte var så lämplig att pilla på. Sen så tog ju in kväll slut vid 22. Då började den lilla damen att vilja sova, så vi tog vårt pick o pack o for hemöver.

Väl hemma upptäckte jag att Jimmy hade nyckeln. Kan säga att just då var herr Hägglund inte värd många kronor! Haha! Nåja ringde o upplyste han om saken och även för att höra så han inte hade stoppat den nån annan stans. Men nä han trodde att den var i jack fickan. Så min snälla mamma kom o släppte in oss.. Tur att den inte var så kallt ute. Väl inne somnade F på en gång o jag 45 min senare. Alldeles slut!

Fick sova hyffsat länge i morse iallafall. Strax före 9 vaknade stumpan. Vi gick ner för att Jimmy skulle få sova mer. På väg ner för trappen så känner jag att de är KALLT! Oj tänkte jag de måste vara många minus grader ute (vi har inte slagit på all värme nere så de brukar vara LITE kallt) gick sedan ut i hallen av nån konstig anledning. Där står dörren vid öppen!!! Jimmy kan inte stängt den helt så vår käre kisse hade säkert märkt de och då öppnat den! Sååå glad jag blev! Nu eldar jag för fulla muggar... Skönt!


Måste snart gå o göra lite lunch till mig o gummsan. Gissar att han där uppe inte vill ha! Amatörer!



Ovido - Quiz & Flashcards