Alla inlägg den 18 november 2007

Av Jimmy & AK - 18 november 2007 22:12

Dagen har inte varit så bra.... Fick lite sovmorron i morse, det var skönt de! Klev upp åt lite frukost kände mig allmänt less. Städade toan, vilket var behövligt.

Sen hade mitt lag match mot Hertsjö. Visste i förväg att de kunde vara en jämn match.. Det blev de oxå, tyvärr så stötte vi på den sämsta domaren jag någonsin sett. Tragiskt! Dem blåste sönder HELA matchen. Sen kunde dem inte reglerna heller, vilket känns som att en domare ska kunna. Men jag vet inte jag... Suck!! Nåja orkar inte gå in i detalj hur värdelös dem var. Summa summarum, förlorade med 6-8. Men vi tar dem nästa match!

Har sen haft ont i magen mest hela dagen, eller rättare sagt i bäckenet. Fy vad ont jag haft... Har haft STORA problem med att röra mig. Hur ska detta sluta?

Annars har min helg varit trevlig, ny vecka i morron. Nya ytor på jobbet, så jag ska nog sova nu så att jag har fullt med fantasi imorron.

 Har inte nå mer vettigt att skriva... eller jag skulle kunna skriva i all oändlighet men jag tror att de inte är nån som orkar läsa det.

Återkommer i morron! Tjo!

Av Jimmy & AK - 18 november 2007 08:48

Varför ska barn va så morronpigga. När hon vet att pappa kommer att vara bakis så ska hon upp med tuppen. Ligger här i soffan å försöker göra allt som lillan säger att man ska göra. Som tex. göra frukost å såndant men de gå med ett steg framåt å 2 bakåt. Å svergie förlora igår. Vilken skit skit match dom gör. Ingen spelare får bra betyg av mig, men de är sällan nån får de..


Aja ska leka med lillan nu..

Ovido - Quiz & Flashcards