Alla inlägg den 13 november 2007

Av Jimmy & AK - 13 november 2007 22:33

Jag börjar bli blödig.. Har väl hamnat i nån svacka tror jag! =) Jag har ju sagt att Jimmy inte ska spela några innebandy matcher den här säsongen. JAG har betämmt de. Den enda anleningen till att jag sagt de är att jag är så otroligt less på att han har match nästan varje helg året om. Han har ju aldrig uppehåll eftersom han har fotbollen på sommrarna.

Och nu får jag höra nästan varje träning av nån i herrlaget att Jimmy MÅSTE få spela. Visst han är bra och säkert viktig för laget.. så nu har jag gett mig lite. Har sagt åt han att han får spela om han vill. Men jag vill absolut inte att var enda j-vla helg ska vara uppbokade...Nåja får väl se hur de slutar!


Nog om de nu... Borde sova, Filippa fick för sig att vara vaken i natt som var mellan 4.00 - 06.00 Inte roligt ska jag säga. Mycket trött....

Ska kika på internet en sväng en sussa.


Tjing tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards