Alla inlägg den 20 november 2007

Av Jimmy & AK - 20 november 2007 22:01

Idag fick Filippa börja tidigare på dagis, dem skulle nämligen träna på lucia sångerna... Undra om hon sjöng nåt? Nja skulle nog inte tro de men hon tycker säker att de var såå roligt. Hon älskar musik, undra vems gener de är? Ska bli spännande att se lucia framträdandet.. Ska vara där med kameran i högsta hugg!


På jobbet har vi klätt julgranen och på fredag så ska vi börja spela julmusik. Känns tok tidigt! Men vi har ju haft jul i butiken sen flera vk tillbaka. Hoppas att jag får bättre julstämming i år än förra året. Men de är svårt att få jul känsla när de inte är nån snö!!!!


Idag hämtade Jimmy o Filippa mig på jobbet. Jimmy sa att Filippa hade en sak att berätta. Hon sa då: Hoppa bue!

Vilket betyder hoppa med bilen!! Jag frågade JImmy vad hon menade med de, han skrattade bara. Undra vad dem hade haft för sig?


Nu är jag så trött och ryggen dödar mig snart. Så jag måste nog sova nu!

Gnatt gnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards