Alla inlägg den 10 november 2007

Av Jimmy & AK - 10 november 2007 17:35

Ja ha de var den veckan de! Fort går de... Inte länge kvar tills jul. De är bara att gå in på KappAhl. Vi har plockat fram diverse jul saker. Hugga va tiden går! Visst är de mysigt med jul, men i mitt fall betyder de en himla massa jobb. De är roligt för de bli FART i butiken men jag lär väl vara trött på kvällarna. Nåja allt går!


Den här veckan har vi inte gjort så mkt speciellt. Jobbat! På kvällarna så sitter vi o myser i soffan och tittar på Mu som Filippa säger. Det är hennes favorit film. Piggly Winks äventyr heter den och de är en kossa med i den.. Så då får den heta Mu.

 Filippa o Jimmy har varit på barnkalas idag. Hemma hos William, han har fyllt 2år!


Nu sitter jag o Filippa här o myser. Jimmy är på väg hem från Umeå, han har investerat i en ny skoter. Jag har blivit snäll på äldre dagar. Har alltid sagt till han att han inte behöver ha en skoter för jag tycker inte att vi har tid för de. Men nu har jag gett han tillåtelse för de. Visst är jag snäll?


Ska nog ta o fundera på vad jag skulle behöva.. Resa behöver jag. En ny soffa. Kan nog fortsätta länge...


Adios!

Ovido - Quiz & Flashcards