Direktlänk till inlägg 10 maj 2008

Marknad och underbar dag!

Av Jimmy & AK - 10 maj 2008 21:14


Idag är Fabian precis 1 mån! Stora grabben! I ordets rätta bemärkelse.. Inatt åt han bara en gång. Så jag har varit ganska utvilad idag. Känns bra att inte behöva vara trött varje dag, börjar bli "desperat" efter energi så att jag funderar på att börja dricka kaffe. Och folk som känner mig vet att jag INTE gillar kaffe.. Men de kanske är på tiden att bli lite vuxen! HAHA!

Nog om de!


Idag har hela familjen varit på marknaden. Vilket underbart väder de har varit.. Har solat lite idag oxå, så nu är jag inte lika genomskinlig. På marknaden blev de mest en massa mat o annat gott. Resten av de som finns där är ju en massa onödigt krafs! Filippa har fått lite saker av mormor och morfar. En ballong, foppatofflor och en stor klubba. Faster har köpt "märken" till tofflorna.


Sen blev de middag hos Anneli,Micke och Matilda. Mumma! Nu är de lite TV men som vanligt finns de inget att titta på. På veckorna är de bäst tv program. Varför är de så?


Måste även skriva lite om lilla ENGLA. Tittade på begravningen idag... Usch o fy, skickar en tanke till hennes nära och kära. Kan inte finnas nåt värre än att förlora ett barn... Framför allt inte på de sätt som lilla söta ENGLA dog på. Jävla idiot! Hoppas att han får ett riktigt hårt straff, men Sverige är ett sånt snällt land. Skulle varit USA, där är de straff!


Nu är de mattajm för Fabian!


HEJ HEJ! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55

    I back!   Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan! Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!   Ska gå ut i solen nu m...

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards