Alla inlägg den 3 december 2008

Av Jimmy & AK - 3 december 2008 22:04

Ikväll har vi haft besök av en gammal kompis med sambo och deras barn. Första gången vi träffade hans sambo och barn. Super trevlig! Filippa lekte bra med Linus som bara var några månader yngre.


Imorron ska jag fortsätta göra julfint här hemma. Storstäd!


Nu måste jag gå o lägga mig! Är trött och seeeg!

Av Jimmy & AK - 3 december 2008 12:48

December, redan! Ojoj vad fort det går. Och ledig ska jag vara nästan hela julen. Vilket är OVANLIGT! Ska jobba lite åt Karamellkungen, så jag håller på att skola in mig. Igår jobbade jag ett par timmar. Skönt att tjäna lite extra!


Inte länge kvar till jul, och inte är julklapparna inhandlade än... Gillar inte att jag inte ens vet vad jag ska köpa. Vi måste sätta oss ner och fundera ut det. Vet inte ens vad jag ska önska till mig själv.


Ska kika vidare en sväng innan jag ska väcka Fabian. Måste pallra oss iväg till dagis och hämta gumman. Mer blogg ikväll...


Ovido - Quiz & Flashcards