Alla inlägg den 22 december 2008

Av Jimmy & AK - 22 december 2008 21:44

Har ikväll varit på en supertrevlig glöggkväll med mina allra bästa vänner. Vi har alltid lika kul tillsammans. Vi var hemma hos Elin, hon är så duktig på att baka en massa gott. Önskar att jag kände samma inspiration som hon gör, men jag har inte alls lust till att baka. Tråkigt nog! Kanske kommer med tiden!


Annars har jag och Jimmy varit på stan för dem sista julklappsinköpen. JAAA, äntligen är vi färdiga!


Sen klippte jag mig också, så nu har jag LUGG. De var ett tag sen, minns inte ens när jag hade de sist. Men jag är riktigt nöjd! Känns skönt att vara nyklippt inför jul och nyår!


Tänkte gå och sova nu, ska jobba med Karamellkungen imorron. Så jag ska upp tidigt!


Endast 2 dagar kvar!!



Ovido - Quiz & Flashcards