Alla inlägg den 5 december 2008

Av Jimmy & AK - 5 december 2008 07:59

Glömde bort att skriva om Helenas otroliga lopp i skidskytte premiären igår!! Blir en spännande säsong, KUL! Gillar att titta på skidskytte, det händer saker hela tiden...


Idag ska jag hjälpa svärmor med Karamellkungen. Bra med lite extrapengar! Sen är det tänkt att vi ska ha en mys fredag i detta hus. Tacos till middag, lite bastning och popcorn framför Bollibompa har vi lovat Filippa. Känns som ett tag sen vi myste tillsammans. Utan att stressa, bara mysa!


Imorron är det som sagt match. Och jag har fixat så att jag kan åka bil, kommer hem mkt tidigare än vad jag skulle göra med bussen! Sen ska jag jobba åt Karamellkungen på söndag. Ska stå i en fiskedamm på ICA i Långsele. Så titta förbi med era barn så får dem fiska lite!!


FÄRDIG!

Ovido - Quiz & Flashcards