Alla inlägg den 7 december 2008

Av Jimmy & AK - 7 december 2008 22:01

Har jobbat idag, kors i taket! Stod i en fiskedamm på en skyltsöndag i Långsele. Lättförtjänta pengar men inte så roligt! Men många barn blev glada iallafall. Tänk vad en godispåse kan göra en liten människa så lycklig!


Annars så har jag inte hunnit göra så mkt mer. Var och hälsade på Jonny och Emma. Där fick vi lite fika! Mumma!


Imorron är det ny vecka. BLÄ, Jimmy jobbar natt IGEN!!! Är så less, HATAR när han jobbar natt. Åhhh blir less bara jag tänker på de...


Toktråkig blogg i dag men min dag har inte varit mer intressant än så. Avslutar väl med att klaga lite till: FAN såååå kallt det är -12 grader!


Varför är det så långt kvar till sommaren???



Av Jimmy & AK - 7 december 2008 11:18

Matchen mot Alnö gick åt h-vete! Vi sköt hur mkt skott som hellst, hade press större delen av matchen men inte fick vi in bollen. Deras målvakt var duktig och vi hade dåligt sikte. SUCK! Vi har även match idag men det står jag över, ska jobba istället.


Känns faktiskt skönt! Klart att det är roligt att spela men att slippa fara till Sundsvall ännu en dag känns bättre.. Igår hade vi myspys i soffan hela familjen. Popcorn och gotta! Mums! Fabian fick majskrokar, oj vad han tyckte det var roligt att stoppa hela munnen full med godsaker.


Nu sitter jag och tar det lugnt innan jag ska iväg och jobba. Ska stå i en fiskedamm åt Karamellkungen. Filippa ska på kalas till hennes kompis Cassandra. Hon längtar sååååå!



Ovido - Quiz & Flashcards