Alla inlägg den 9 december 2008

Av Jimmy & AK - 9 december 2008 20:16

NEJ det var inte 88151 som vann. Eller kanske jag ska skriva JAAAA! Jag behövde inte svimma, ha en massa andningsuppehåll och grina en jävla massa. SKÖNT! Det var ute i Österforse som dem vann var det en liten fågel som viskade. GRATTIS till dem!!!!!

Faaan va kallt det är ute... Jag känner mig som en vandrande istapp när jag är ute, men jag fryser när det är +5 grader. Så då kan ni förstå hur mkt jag fryser när det är - 12! Funderar starkt på att emigrera till sydligare breddgrader.


Nä nu är det färdigt för idag! Ska sova toktidigt idag, är enormt trött. Blytunga ögonlock och ICA kassar. Fabian har fått för sig att vakna och vill ha mat på nätterna.. Jätte skoj!


ZZZZZZZZZZZZ......

Av Jimmy & AK - 9 december 2008 10:12

Fick igår en länk till en blogg, Hannah Graafs blogg, där hon skriver att hon ska till SOLLEFTEÅ med postkodlotteriet. Coolt! Haha! Man sitter varje gång man tittar på det programmet och säger att Sollefteå vinner ALDRIG därför är det ingen mening att vara med. Eller visst finns det en mening, det går ju till bra ändamål. Men jag är hur som hellst INTE med!!

Undra om jag kommer att ångra mig? Om så är fallet att 88151 vinner, så kommer jag att:

  • Svimma
  • Grina ofantliga mängder
  • Få ett X antal andningsuppehåll
  • Svära och åter svära

SNÖ och ännu mera SNÖ är det här i Sollefteå, och hemskt KALLT! Hugga hugga!


Nu ska jag klä på Fabian och fara till mor och far!



Inte lätt att få 2 barn att se lyckliga ut samtidigt!



15 dagar kvar till tomten kommer och hämtar Filippas tuttar!




Ovido - Quiz & Flashcards