Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Jimmy & AK - 17 mars 2008 20:03


Filippa får allt i sjukdomsväg tycker jag. Ringde till barn idag för att höra om de är normalt med febertoppar och sen när feberna är som högst så spyr hon. Tydligen så får vissa barn så, VISSA! Såklart vår lilla fialotta. Första natten sov vi inte mkt, spydde 1 gång i timmen. Men inatt som var så sov vi hyfsat.. Hon kliade sig en del men det var överkommligt. Idag har hon spytt 2 ggr, en tidigt i morse o på förmiddagen. Men sen har hon varit hyfsat pigg, lite dålig att äta men har upptäckt prickar även i munnen så de är kanske en av anledningarna som hon inte är så matfrisk.


Jag hoppas iaf att hon blir frisk snart. Tycker så synd om min lilla Filippa!!


Med mig är de väl hyfsat. Äter fortfarande bricanyl, vilket resulterar i hög puls och hjärtklappningar! Det är inte skoj de. Vill att de ska vara fredag så att jag kan sluta med dem. Vill verkligen att detta ska vara över!  Beundrar dem som tycker om att vara gravid. Inget för mig.... Bara en massa fel!!!!! Tur att de kommer nåt bra ur de!


Nu ska jag göra mig en kvällsmacka och titta på hockeyn. Hoppas att MODO tar sig i kragen och vänder detta. Annars blir de sorg hemma hos oss, iaf från min sida. Jimmy blir nog lycklig!


Ovido - Quiz & Flashcards