Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Jimmy & AK - 19 mars 2008 12:44


Börjar väl med att säga att de INTE var jag som skrev de förra inägget om MODO:s förlust mot Timrå. Jag har lite av en sorgedag i dag. Men nu finns de ju tyvärr bara ett lag att hoppas på o det är självaste Timrå. Norrland i mitt hjärta. Hellre dem än nåt av dem andra skit lagen!


Nog om hockeyn. Var idag åter igen till farbror doktorn. Idag skulle vi prata om ev snitt och om hur jag mår för tillfället. Oj vilket otroligt bra läkare jag fick träffa, han får en stjärna i himlen av mig. Raka motsaten mot vad kärringen som jag hade sist var. Han var lugn, trevlig och förstod hur jag kände mig. Så nu har vi fått en tid men den är HEMLIG! HAHA! I övrigt så skulle jag sluta med bricanylen, effekten av den är som bäst dem första dagarna så nu är de inte samma effekt som tidigare. Så han tyckte det var onödigt att äta dem. Nu återstår det bara att se om bäbisen vill stanna kvar...Spännande!


Filippa börjar bli bättre, prickarna börjar försvinna sakta men säkert. Matlusten är sådär men de ordnar sig säkert snart.


Imorron kommer mina vänner hem från sina pluggorter, kul! Ska bli roligt att träffa dem, de var sååå länge sen! Hoppas att alla haft vattkoppor så att vi kan ses.


Nu ska jag vila en stund medans damen sover...  

Ovido - Quiz & Flashcards