Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Jimmy & AK - 29 mars 2008 16:38


Inatt ska vi ha barnvakt. Känns skönt för oss alla 3, Filippa är lite less på oss. Hon har ju varit med oss varje dag i 2 vk!!! Vi är inte så roliga, inte som alla kompisar på dagis iallafall. På måndag ska hon tillbaka till dagis, oj så hon längtar!


Nu sitter jag o Jimmy o bara slappar. Känns skönt att inte måste göra nåt precis hela tiden. Jag får bara sitta... Sen ska vi ut o äta på Impuls! Vet redan nu vad jag ska äta, tigermarinerad kyckling. Mumma! Sen vet vi inte riktig vad vi ska göra. Emma o Jonny ska oxå med ut så de kan ju tänka sig att vi går till dem en stund sen efter middagen. Kanske lite Wii. Inte för min del kanske men Jimmy o Jonny kan nog spela ett par omgångar!


Imorron ska vi tvätta bilen var de tänkt. Sååå behövligt. Inte kul, men det måste ju göras.


Maguppdatering: Lugnt! Kanske lugnet före stormen eller så blir de precis som med Filippa att när de verkligen får komma ut så blir de tvärstopp.. Kanske är en tjej till???


Nu ska jag kika vidare... Sooo looong!!

Ovido - Quiz & Flashcards