Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Jimmy & AK - 31 mars 2008 21:46


Idag har jag haft fullt upp... eller de som man gör sig. Filippa har varit på dagis idag, hon har verkligen längtat! Tänkte då passa på o göra lite nytta här hemma. Så jag köpte lite nya vår gardiner och satte upp dem. Känns som ett nytt hus... Hemtrevligt!

Imorron ska jag fixa lite mer här hemma, ska gå igenom en massa skräp som vi har. Älskar att kasta saker som bara ligger o skräpar. Läste nån stans att man ska rensa ut dem man bara har liggandes och kasta de. Man skulle tydligen bli lycklig av de, stämmer nog en del!


Magen den är fortfarande ivägen. Just nu känns de som om den är såååå ivägen, o såklart tappar jag de mesta på golvet bara för att de är lååångt ner dit.. Inatt hade jag lite värkar. Trodde att de satt igång, men de lugnade sakta men säkert ner sig! Halsbrännan blir bara värre för varje dag, usch! Inte kul...


Nu ska jag gå o sova.. Känner mig trött!! Som vanligt!


GODNATT!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards