Direktlänk till inlägg 26 november 2007

Fortsättningen följer...

Av Jimmy & AK - 26 november 2007 20:11

Fick inte riktigt skriva klart bloggen igår så jag tänkte väl fortsätta idag.


Dagen och självaste showen var bra men tyvärr är de som sagt inte de som jag kommer att komma ihåg riktigt. Utan alla köer, alla strul med jackor och väntan till allt. Har hört att de har klagats på tv och tidningar idag, förståligt! Vissa fick tydligen fara dit dagen efter för att hämta sin jacka. Hur dumt låter inte de? Men det är väl tur att man hade trevligt sällskap och att vi var lite smarta så att vi slapp stå i dem värsta köerna. Vi använde hjärnan lite...

Kom hem till min sköna säng vid 4 tiden. Då var jag TRÖTT, minns inte ens när jag var uppe så länge sist. Måste ha varit i ungdomens glada dagar. Usch de låter som jag är 50 minst. Men man är ju bara hälften! Var ska detta sluta.. Nåja iallafall kom sent i säng, men det gjorde inte så mkt tyckte jag då vi hade barnvakt. Skulle kunna sova hur länge jag ville men... vid 9 ringde barnvakten och sa att Filippa hostat så att hon spytt en massa, ropat på mamma. Det hade varit allmänt skit med henne så vi sa att hon kunde komma hem. Så efter 5 timmars sömn var de bara att traska upp och ta hand om en sjukling. Mammas älskling hade saknat mig. Vi myste hela dagen, sov till och med lunch tillsammans. Hon fick upp lite vatten vid 11 snåret och lite feber på kvällen. Men idag pigg som bara den... men det blir inget dagis förrän på torsdag. Bättre nån extra dag hemma resonerar jag!


Nu ska jag pyssla lite här hemma tror jag... slå in nå julklappar och mysa i min ensamhet. Filippa har somnat och Jimmy jobbar kväll.


Tjing tjing!

 
 
Jp

Jp

26 november 2007 21:11

Jag var en av dom som fick hämta min jacka igår..

http://ohjennifer.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55

    I back!   Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan! Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!   Ska gå ut i solen nu m...

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards