Direktlänk till inlägg 28 november 2007

Min gravida mage

Av Jimmy & AK - 28 november 2007 21:27

Kanske ska skriva lite om maggen. Har inte gjort de så ofta tidigare. Börjar synas otroligt mkt. Den är stor och navel putar ändå är jag bara i vecka 19+5, så jag kommer väl till slut rulla fram. Alla säger att man blir större med andra barnet men jag hade väl aldrig kunnat tro att den skulle bli så här stor.. så fort! Men det är mysigt men betydligt jobbigare den här gången. Man har ju lilla prinsessan här hemma som så gärna vill kramas, bäras och busa med sin ömma mor.

Ryggen är nog jobbigast, har så ont på eftermiddagarna och kvällen. Men att stå och gå en massa hela dagen är väl kanske inte de som är allra bäst för en rygg. Men är för tjurig för att göra nåt åt det. Ska stå ut så länge de bara går... men julruschen ska bli intresannt att se om man överlever.

Bebisen har börjat ge ifrån säg puffar på kvällarna. Mysigt! Ska till barnmorskan på fredag, får väl se om allt är bra med en då!


Jimmy är väl så gott som frisk, han ska iallafall på jobbet imorron. Filippa ska på dagis, känns skönt att dem är på benen igen. Sen är hon ledig på fredag, jag är ju de! Då ska vi julstäda lite o pyssla, plocka fram adventsstaken. Vi ska göra de så hemtrevligt här hemma. Kanske åka lite pulka.. om det inte är så kallt som idag!!!!


Nu har jag nog skrivit färdigt för idag. På återseende!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55

    I back!   Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan! Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!   Ska gå ut i solen nu m...

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards