Direktlänk till inlägg 20 mars 2008

Åka eller inte åka?

Av Jimmy & AK - 20 mars 2008 20:45


Skärtorsdag idag, brukar i vanliga fall redan vara i  Klimpfjäll. Men i år är de inte som vanligt. Om allt är lugnt i magen inatt så ska vi fara upp över helgen... Jag vet att vi leker med ödet, men samtidigt så känns de som om vi inte kan vara hemma o oroa oss för vad som kan hända. Jag ska ta de lugnt där uppe, alla andra får passa upp lilla damen och mig såklart.


Så nu återstår de bara att se om de blir nån resa eller inte. Natten får utvisa de...


Filippa är bättre, äter mer o mer. SKÖNT! Hon sov till 8.45 i morse, sovmorron! Får väl se hur de blir inatt.


Annars så har de väl inte hänt så mkt. Våra liv är lite trista nu när jag inte ska göra så mkt och att Filippa inte får vara ute bland folk... Så Jimmy får sköta de mesta här hemma. Han är bäst, underbar helt enkelt! Han håller på att lära Filippa att lägga straffar i hennes lilla mål. Fotboll ligger ju lite i generna... Hon tycker iallafall att de är sååå roligt!


GLAD PÅSK TILL ER ALLA!!! Uppdatering kommer....

 
 
Malin o Niklas

Malin o Niklas

21 mars 2008 09:52

Hej lilla familjen! Vad ni är duktiga allihopa. Kämpar på som bara den. Hoppas att det blrv en lugn natt så att ni får komma iväg lite från Sollefteå. Tror att det kan vara bra för er trots att det är lite riskabelt. Här i göteborg är det riktigt aprilväder. Igår var det sol och varmt. Smilla badade benen ända upp till magen i havet och på kvällen så premiär grillade vi fläskfile på altanen. Idag när vi vaknade så har det snöat 1 dm och det är snöstorm just nu. Konstiga vädret! Nu ska vi till Frölunda Torg och dess 130 butiker för lite shopping...kanske hinner med IKEA idag också sen ikväll väntar släkt middag. Håller tummarna för att lill knoddis håller sig i magen tills på måndag! Ja jag är nyfiken på datumet också...Jag och niklas planerar att komma hem slutet på vk 16 eller 17 Skulle ju va nice om knoddis kommit då ;) Ha nu en skön o Glad Påsk! Miss U Kram Malin o Niklas...Och smilla som gör succe i Gbg hahaha

http://petronewiberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55

    I back!   Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan! Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!   Ska gå ut i solen nu m...

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards