Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Mellandagsrean

Av Jimmy & AK - 27 december 2008 21:12

I år har det hänt en helt ootrolig händelse. En händelse som inte hänt någonsin, tror jag! Har inte hunnit, inte hunnit. Fattar inte att jag skriver de! Jag brukade se till att tiden fanns, att jag hann. Planerade flera veckor i förväg. For ibland iväg ett x antal mil för att uppleva det ultimata. Pulsen steg och jag bara älskade att känna stressen... Meen inte nu! Eller jag gör nog det men jag har fått lära mig att planera på ett annat sätt. Det finns annat som går FÖRST! Det är inte jag som ska proriteras


Fattar ni vad jag pratar om???


MELLANDAGSREAN såklart! I år har jag inte hittat några fynd. Trist!! Men jag ska väl kanske hinna med det nån annan dag! Förhoppningsvis!


Anledningen till att jag inte hunnit är att jag jobbat med Karamellkungen. Det säljs mkt godis nu! Sen hämtade jag Fabian och Filippa som var hos mor och far eftersom Jimmy spelade fotboll i Kuben. Det var ju Terassen cup! Vi for dit och tittade en sväng sen hem. En stund bara sen hälsade vi på vår vän Micke, han var hemma från Uppsala. Fick jätte gott fika! Mumma!

Efter det blev en liten låsincident. Man kommer inte in utan nyckel om dörren är låst!!

Avslutade dagen/kvällen med kebab hos Jonny & Emma. Och som grädde på moset, Mario Cart på Nintendo Wii. Super kul!! Mera mera...


Nu vill jag sova, Fabian sover inte alls på nätterna men jag tror att jag har upptäckt varför. Han håller på att få ännu en tand, och tandköttet är alldeles svullet. Stackars liten!


God fortsättning!


 
 
Ingen bild

Lidna

28 december 2008 19:02

Mellandagsrea?? Jag tror att jag känner igen ordet och de symptom som du beskriver om detta fenomen? Men allting som man fått uppleva förut har på något sätt liksom blåst bort när man jobbar på en livsmedelsaffär runt jul... GRRRR :-(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55

    I back!   Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan! Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!   Ska gå ut i solen nu m...

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards