Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Snökaos.

Av Jimmy & AK - 9 februari 2009 20:22

Här har de snöat otroligt mkt i ett par dagar. Vi höll inte på att ta oss in på gården igår när vi kom hem. Jimmy skottade bara så pass att vi kunde ta oss in i huset. Men idag har han fortsatt, de tog 1 tim och 20 min, de som brukar ta 10 min i vanliga fall.

Så då förstår ni hur mkt snö de är!!


Idag har vi försökt att städa bort magsjukan. Har bäddat rent i alla sängar, tvättat och dammsugit. Så nu vill vi att de ska vara över. Jag, Jimmy och Filippa mår bra. Fabian är de värre med. Han har ingen matlust alls, spydde även idag men de berodde nog på att han ätit för mkt välling för snabbt. Sen kommer de bakvägen också på lilla stackarn! Hoppas att de är bättre i morron.


Imorron ska jag jobba med Karamellkungen, svärmor är sjuk! Alltid bra med extra inkomster. Sen är de roligt också!


Till sist bilder från helgen!!



Party glad Emma.




Vad skrattar ni åt?

Jessica, Magda & Emma!!!



Värden med världens sötaste hund Smilla!



Glada Melle och jag!


SOVGOTT!!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy & AK - 27 juni 2009 09:55

    I back!   Har haft en enorm svacka... Väldigt stor sådan! Men nu så ska jag försöka ta mig i kragen. Mkt har hänt sen sist jag skrev... Har hunnit varit jobbat en sväng. Fabian har fyllt 1 år, han går och sommaren är här!   Ska gå ut i solen nu m...

Av Jimmy & AK - 12 april 2009 22:53

Ledsen för den dåliga uppdateringen men vi är i klimpfjäll, utan internet! Men vi är nöjda och glada ändå. Väldigt fint väder och en massa skoter åkning. Lovar att berätta allt när vi kommer hem. Har en massa kort att visa! Godnatt till er alla! ...

Av Jimmy & AK - 7 april 2009 20:27

Usch , blä och fy va dålig jag har varit på att blogga. Fy skäms!   Ska väl uppdatera er nu då!I lördags så var de fest, avslutningsfest a la innebandy. Jag och Sara var på stan på dagen och shoppade allt som vi skulle ha till kvällen. Allt gott! Vi ...

Av Jimmy & AK - 4 april 2009 11:20

Ikväll är de FEST!!!   Innebandyavslutningsfesten är ikväll. Ska bli skoj!   Laddade?             ...

Av Jimmy & AK - 1 april 2009 11:23

  Vilken skillnad de är nu när de är så ljust ute. Inspirationen är tillbaka! YEES!   Känner att jag borde försöka få bort lite damm, byta lite gardiner. Men jag borde även vila lite.... Fabian är förkyld så han sover oroligt nu. Usch känns som jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards