Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Jimmy & AK - 8 februari 2009 22:19

Tänkte visa lite bilder från helgen!



Melle och jag. Hon försöker styra mig hur jag skulle rikta kameran!



Vi glada men med krasslig mage!



Värdinnan Malin!



Söta Emma!


Mer bilder i morgon, måste se på Beck nu!


GODNATT!


Av Jimmy & AK - 8 februari 2009 11:31

Jaha var ska jag börja.

Fredags kvällen var super trevlig, med lite Lets dance och YouTube klipp. Lördagen började med en sovmorgon. Sååå skönt!!

Sen blev de shopping. Hittade 2 koftor, baddräkt till Filippa, present till Lowa.  Sen middags inhandling på ICA Maxi i form av fläskfile och klyft potatis. Jätte gott! Kvällen skulle sen innehålla fest. 

Men festen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Allt eftersom tiden gick så började jag och Jimmy känna oss allt mer hängiga. Länge sen jag kände mig så seg. Nåja vi tog en taxi ner på stan och in på krogen men vi kände ganska snart att de inte var nån mening att vi var kvar. Så jag och Jimmy tog entaxi hem igen och hann bara vara hemma en kort stund när jag spydde för 1:a ggn. 

Så vi har haft en tung natt... med magsjuka!!


 Såååå less. Vi lyckas alltid att få magsjuk, vi behöver bara höra ordet. Nu orkar jag inte skriva nå mer.

 Måste avsluta med att tacka våra underbara vänner som ställer upp i vått och torrt. Malin och Niklas är super duper människor! 


 Tack för den här gången. We will be back!   



Ovido - Quiz & Flashcards