Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Jimmy & AK - 5 februari 2009 20:42


Jag blir såååå less. Jämt när vi planerat nåt så händer de nåt så att vi inte kommer  i väg. Jag har ju som ni märkt räknat ner i ett par dagar. Vi ska ju nämligen fara upp till Umeå och hälsa på Malin och Niklas. Som jag har längtat, känner att jag vill se nåt annat ett tag. Är ju mest hemma, vilket i för sig är mysig med ibland måste man se nåt annat.

Hur som hellst.


FABIAN HAR SPYTT IKVÄLL!!!


Jag hoppas att de bara är nåt han ätit och inte magsjuka, då dööör jag. De är så otroligt synd om han. Han har nästan aldrig spytt i hela sitt liv, inte ens när han var pytte liten. Så just nu känns de som om oddserna är emot oss.

Men jag håller mina tummar att de inte är

  nån magsjuka!!!


Nu har jag gnällt färdigt.


Ska mysa med en sovande Fabian en stund, innan sängen hägrar.


Berättar i morron hur detta slutade......



Ovido - Quiz & Flashcards